De ce va este frica nu o sa scapati!

PERICOL DE CONTAMINARE! VA RUGAM SA PURTATI MASCA DE PROTECTIE PE TOATA DURATA VIZITEI ACESTUI BLOG!

Acest site nu este un pamflet! Ne asumam raspunderea in totalitate în ceea ce priveşte conţinutul materialelor prezentate pe site sau pentru conţinutul comentariilor lăsate de utilizatorii acestui site şi considerăm ca am calcat si incalcat in mod flagrant drepturile de autor, drepturile salariale ale magistratilor, dreptul la libera exprimare a dlui. Mircea Badea, dreptul familiei, dreptul civil si procesual civil si nu in cele din urma, dreptul femeilor de aspune NU atunci cand barbatii au chef de frichifriky. Materialele prezentate pe acest site nu sunt primite de la vizitatorii acestui site, ele sunt furate in totalitate cu multa nerusinare. Pentru toate aceste situaţii, autorii acestui site pot fi acuzaţi de foarte multe fapte si de aceea va rugam sa aveti in vedere ca suntem foarte, foarte stresati! Pentru eventuale reclamaţii vă stăm la dispoziţie cu adresa de email calin_tariceanu@gmail.com , da' doar pentru găsirea unei rezolvări amiabile si pentru donatii.

animations

duminică, 2 august 2009

CE E JENANT LA MEDIC?


Nimic nu e mai jenant ca atunci cand te duci la doctor si receptionista te intreabacare e problema pt care ai venit, intr-o camera plina de pacienti, si cand nu esigura ca a inteles repeta cu o voce puternica "Crezi sau esti sigur ca ai hemoroizi?" Asadar, un batranel de 86 de ani intra in cabinetul superaglomerat al unui doctor si receptionera il intampina: - Buna ziua, domnule, care e problema care va aduce azi aici?- Am o problema cu pula, raspunde el. Receptionera, iritata, se ratoieste la el: - Nu e frumos sa vorbiti asa intr-o camera plina de oameni- De ce? M-ati intrebat care e problema si v-am raspuns - Ati facut oamenii sa se simta jenati, explica receptionista. Ar fi trebuit sa spuneti ca aveti o problema la ureche, si cand erati singur cu medicul i-ati fi explicat problema dumneavoastra.- Atunci nu ar trebui sa puneti intrebari al caror raspuns ar putea pune pe cineva intr-o situatie jenanta, si cu astea batranelul iesi din cabinet. Astepta cateva minute si apoi intra din nou. Receptionista, zambind trufasa si bucuroasa ca l-a invatat o lectie, il pofteste - Buna ziua, poftiti - Am o problema cu urechea... Receptionera da din cap aprobator, zambind victorioasa. - Si care ar fi problema cu urechea dumneavoastra? - Nu se mai pisa cum trebuie ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sedinta foto