
"Sunt foarte buna la pat".
Asta e MARKETING.
2. Vezi un tip superb la o petrecere. Una din prietenele tale se duce la el si, aratând spre tine,îi spune:
"Este foarte buna la pat".
Asta e ADVERTISING.
3. Vezi un tip superb la o petrecere. Te duci la el si îi ceri numarul de telefon. A doua zi îl suni si îi spui:
"Sunt foarte buna la pat".
Asta e TELEMARKETING.
4. Vezi un tip superb la o petrecere. Te ridici si îti aranjezi rochia. Te îndrepti spre el si îi torni o bautura.
Spui: "Îmi dai voie?" si te apleci usor sa-i îndrepti cravata, lipindu-ti pieptul de bratul sau.
Apoi îl privesti dulce si spui: "Apropo, sunt foarte buna la pat".
Asta e PUBLIC RELATIONS.
5. Vezi un tip superb la o petrecere. Se ridica, vine la tine si îti spune: "Am auzit ca esti foarte buna la pat".
Asta e BRAND RECOGNITION.
6. Vezi un tip superb la o petrecere. Îl convingi sa mearga acasa cu una dintre cele mai bune prietene ale tale.
Asta e SALES REPRESENTATIVE.
7. Tipa nu se descurca singura, si te suna sa mergi si tu la el acasa.
Asta este TECHNICAL SUPPORT.
8. Te îndrepti spre o petrecere unde stii ca vor fi niste tipi superbi.
Totusi, gândul ca în casele pe lânga care treci sunt o multime de alti tipi superbi pe care ai vrea sa-i cunosti te înnebuneste, asa ca te urci pe cel mai apropiat acoperis si strigi: "Sunt foarte buna la pat".
Asta e SPAM.












Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu