De ce va este frica nu o sa scapati!

PERICOL DE CONTAMINARE! VA RUGAM SA PURTATI MASCA DE PROTECTIE PE TOATA DURATA VIZITEI ACESTUI BLOG!

Acest site nu este un pamflet! Ne asumam raspunderea in totalitate în ceea ce priveşte conţinutul materialelor prezentate pe site sau pentru conţinutul comentariilor lăsate de utilizatorii acestui site şi considerăm ca am calcat si incalcat in mod flagrant drepturile de autor, drepturile salariale ale magistratilor, dreptul la libera exprimare a dlui. Mircea Badea, dreptul familiei, dreptul civil si procesual civil si nu in cele din urma, dreptul femeilor de aspune NU atunci cand barbatii au chef de frichifriky. Materialele prezentate pe acest site nu sunt primite de la vizitatorii acestui site, ele sunt furate in totalitate cu multa nerusinare. Pentru toate aceste situaţii, autorii acestui site pot fi acuzaţi de foarte multe fapte si de aceea va rugam sa aveti in vedere ca suntem foarte, foarte stresati! Pentru eventuale reclamaţii vă stăm la dispoziţie cu adresa de email calin_tariceanu@gmail.com , da' doar pentru găsirea unei rezolvări amiabile si pentru donatii.

animations

marți, 30 iunie 2009

DIN NOU DESPRE GARANA (stire cu saxofoane, piane, tobe si aer curat)


In sfarsit Fundatia Culturala Jazz Banat & M. Giura si-au finalizat site-ul pentru Garana Jazz Festival 2009 - http://www.garana-jazz.ro/ Are un look nou si pare facut cu mai multa grija si atentie. Desi functionalitatea lui s-a lasat foarte mult asteptata, baietii merita felicitari. Deci, felicitari baieti! :)

Dar nu despre asta vroiam sa vorbesc, ci despre tzeapa pe care am luat-o vara trecuta cu pensiunea la care am stat. Ca orice om normal, am folosit internetul pentru a-mi rezerva (cu trei luni mai devreme) o camera pe perioada festivalului. Asa am dat peste Pensiunea Wolfsberg. Pozele de pe site - http://www.roturism.com/cazare/pensiunea-wolfsberg-garana-819.html - pareau ok, asa ca am facut vorbele, am trimis avansul si m-am bucurat nespus ca mi-am gasit o camera frumoasa unde aveam sa ma odihnesc dupa noptile de jazz friguroase. Am ajuns in Garana dupa 12 ore de mers cu masina (drumul de la Orsova la Garana a fost inimaginabil de prost) si cand am ajuns la Pensiune am crezut ca fac infarct. Daca nu eram atat de obosit, in secunda doi plecam si ma intorceam la Bucuresti. A fost cea mai mare teapa pe care am luat-o in viata mea... Am avut parte de o camera minuscula, fara ferestre, in care era doar un pat. Nu era loc nici macar sa-ti pui o geanta pe jos, din usa sareai direct in pat...incredibil!!! Baile erau murdare si nu aveai absolut deloc intimitate (la geam eta doar o perdeluta transparenta si toata lumea care trecea pe hol se uita cum faci dus sau alte treburi). Mancarea oribila... a fost groaznic... Sfatul meu: evitati Pensiunea Wolfsberg!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Sedinta foto